lördag 4 maj 2013

Tjena! Idag såg vi sköldpaddor :D en liten och en mega! De chilla på i vattnet, såg ganska lyxigt ut :) Jag fick äran att klippa kaptenen, jag hade nog lite handsvett under klippningen ;)
Det blir min sista natt här inatt och jag åker väl från båten någon gång under eftermiddagen imorgon och så far mitt flyg till Istanbul 03.35(trevlig tid). Flyget far till Helsingfors 08.10 och sen tar jag tåget upp. Kan tänka mej att jag är ganska trött då jag kommer hem.
Jag kommer att sakna solen, värmen och det blåa havet men oj vad jag inte kommer att sakna Afrika. Skulle inte orka en resa till med muslimerna.

3 kommentarer:

  1. Hej!ser bra ut me sköna solstolar,kanske nån dyna under,här finns ingen tanke på solstolar,4grader o regnar,men i mitten på veckan 15grader,kan dricka kaffe ute då,vi kommer just från simhallen,de blir inget villaväder ida,Anna ringde igår,ville ha nå råd av pappa om grisfile i ugnen,Fredrik had ringd att de kanske sku fa tid nästa viko,he e ju Kristihimmelsfärdsda på torsda,så ja e ledi på freda,ska lägg bort na vinterkläder ida,Finland vann igår över Slovakien,di berömd målvaktin,24 år o fösta gango me,ham klara e bra,nu ska ja bädd åt de,vi syns i moro,du ska tacka kaptenen o de övriga som har hjälpt de,man veit allder om du e fleir gang på sama båt,he e ju allti bra ti va arti,ta ditt pick o pack me de o si glad ut,hej så läng!

    SvaraRadera